لیفت ابرو با تزریق بوتاکس زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس ابرو
نوشته شده توسط : ادمین

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس ابرو

همانگونه که می دانید ابروها در مرکز صورت قرار دارند. به همین خاطر تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره افراد دارند. با افزایش سن معمولا اولین نشانه هایی که در صورت ظاهر می شوند چین و چروک های بین و اطراف آن می باشند.

همانگونه که می دانید معمولا ابروهای کمانی یکی از معیار های زیبایی به حساب می آیند و افراد همه تلاش خود را به کار می گیرند تا برای مدت بیشتری ابرو های خود را به شکل کمانی نگه دارند.

زیرا در صورتی که ابرو دچار افتادگی شود می تواند تاحد زیادی پوست زیر ابرو را به سمت پایین بکشد. و با پوشاندن پلک ها باعث شود چهره افراد شکلی خسته به خود بگیرد.

یکی از بهترین راه هایی که باعث می شود از بروز چنین مشکلاتی بتوان جلوگیری کرد تزریق بوتاکس ابرو می باشد. چون با استفاده از بوتاکس ابرو می توان به راحتی همه چین و چروک های اطراف ابرو را از بین برد و از افتادگی آن نیز جلوگیری کرد. همین امر موجب شده است تقریبا بیشتر افرادی که سن آنها بین 20تا45 سال می باشد متقاضی انجام این نوع از بوتاکس باشند.برای تزریق بوتاکس ابرو می توانید به کلینیک زیبایی جلفا مراجعه کنید.

هزینه بوتاکس ابرو

هزینه بوتاکس ابرو

هزینه همیشه یکی از مهم ترین معیار هایی است که افراد هنگام انجام هر کاری به آن توجه ویژه ای دارند. چون همه افراد تنها زمانی کاری را انجام می دهند که توانایی پرداخت هزینه آن را داشته باشند. در رابطه با بوتاکس ابرو نیز همیشه همه کسانی که می خواهند این کار را انجام دهند ابتدا دوست دارند از هزینه انجام این تزریق اطلاع پیدا کنند. اگر شما نیز به دنبال اطلاع از هزینه انجام این کار هستید. بهتر است ابتدا با عوامل تاثیر گذار بر هزینه بوتاکس آشنایی پیدا کنید.برای اطلاع از قیمت بوتاکس ابرو با مجتمع پزشکی جلفا تماس بگیرید.

نوع بوتاکس تزریقی

به احتمال زیاد زمانی که به یک پزشک برای انجام این تزریق مراجعه کنید. ابتدا او شما را با انواع بوتاکس هایی که برای ابرو تزریق می شوند آشنا می کند. چون بوتاکسی که به ابرو تزریق می شود انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام دارای قیمت و کیفیت خاصی هستند . به همین خاطر نوع بوتاکسی که پزشک به ابرو های شما تزریق می کند تاثیر زیادی بر قیمت این نوع از تزریق دارد.

مقدار بوتاکس تزریقی

گاهی اوقات تعداد و عمق چین و چروک های بین و اطراف ابروی افراد بسیار زیاد می باشند. به همین خاطر پزشک مجبور می شود برای صاف کردن پوست این نواحی از مقدار بیشتری بوتاکس استفاده کند. اما در صورتیکه مقدار چین و چروک ها کم باشد نیاز نیست که بوتاکس زیادی تزریق شود. به همین خاطر همیشه مقدار بوتاکس تزریقی در افراد به یک اندازه نمی باشد و میزان تزریقی بوتاکس نیز بر هزینه این کار تاثیر دارد. چون افردی که بوتاکس بیشتری به صورت آنها تزریق می شود باید هزینه بالاتری پرداخت کنند.

کلینیک انتخابی شما

معمولا صاحبان کلینیک هایی که در مناطق گران قیمت قرار دارند باید هزینه اجاره بیشتری پرداخت کنند و اگر این گونه از کلینیک ها دارای تجهیزات پیشرفته ای نیز باشند یعنی این که برای راه اندازی آن هزینه زیادی صرف شده است.

برای این که بتوان چنین هزینه هایی را جبران کرد افرادی که صاحبان این گونه از کلینیک ها می باشند مجبور هستند هزینه بیشتری از مراجعه کنندگان خود دریافت کنند. همین امر موجب می شود افرادی که به چنین کلینیک هایی برای تزریق بوتاکس ابرو میرداماد مراجعه می کنند مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوند.

محل تزریق بوتاکس برای بالا رفتن ابرو

همه افراد با افزایش سن شکل طبیعی ابرو های خود را از دست میدهند. به همین خاطر برای به دست آوردن ظاهر اولیه خود مجبور به تزریق بوتاکس ابرو می شوند. اما سوال بسیاری از افراد این است که به چه نقاطی بوتاکس تزریق کنیم تا ابرو به خوبی به سمت بالا سوق داده شود.

آشنایی با این نقاط بسیار مهم می باشد. چون اگر اشتباهی صورت گیرد عضلات صورت تا چند ماه بعد از تزریق فلج می شوند و افراد مجبور هستند این ظاهر را تحمل کنند. اگر دوست دارید با این نقاط آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید. چون ما برای آشنایی بیشتر شما بعضی از این نقاط را در اینجا بیان کرده ایم.

نقطه ایستگاه

نقطه ایستگاه در واقع همان نقطه میانی پیشانی است. هنگامی که بوتاکس به این نقطه تزریق می شود ابرو ها به صورت افقی در می آیند وزمانی که تاج آنها با تزریق بوتاکس در نقاط دیگر به خوبی ساخته می شود می توانند تاحد زیادی به صورت افراد جوانی و شادابی ببخشند.

نقطه فوقانی

نقطه فوقانی همانگونه که نام آن پیداست در قسمت فوقانی ابرو قرار دارد. این نقطه بسیار به پیشانی نزدیک است و تنها یک سانتی متر با نقطه ایستگاه فاصله دارد. ماهیچه هایی که در این نقطه قرار دارند فعالیتشان باعث می شود ابرو ها خم شوند. هنگامی که به این نقطه بوتاکس تزریق میشود ابرو ها حالتی برجسته به خود می گیرند و به خوبی به سمت بالا می روند.

نقطه ساپرا

نقطه ساپرا در قسمت خارج از ابرو واقع شده است. هنگامی که پزشکان به این نقطه بوتاکس تزریق می کنند. قسمت انتهایی ابروی افراد به خوبی لیفت می شود . همچنین هنگامی که قسمت انتهایی چشم نیز به سمت پایین تمایل دارد به این نقطه بوتاکس تزریق می کنند تا گوشه چشم به سمت بالا تمایل پیدا کند. در این صورت چشم ها حالت بهتری پیدا می کنند. تزریق به این نقطه باعث می شود شما علاوه بر داشتن ابروی زیبا چشمانی خوش حالت نیز داشته باشید.

نقطه اوربیکولاریس اکولی

بهتر است بدانید عضلات زیادی در اطراف چشم ها وجود دارند که نقش مهمی را در پلک زدن ایفا می کنند. گاهی اوقات پزشکان برای این که افراد ابروهای خوش حالتی داشته باشند تشخیص می دهند به این نقاط بوتاکس تزریق کنند. معمولا هر پزشک با توجه به میزان تجربه ای که دارد و شرایط ابروی هرفردی تعیین می کند که بوتاکس به چه نقطه ای تزریق شود تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

چه افرادی برای تزریق بوتاکس ابرو مناسب می باشند

چه افرادی برای تزریق بوتاکس ابرو مناسب می باشند

معمولا همه افراد می توانند اقدام به بوتاکس ابرو بکنند. اما استفاده از این روش به بعضی از افراد کمک میکند تاحد زیادی زیبا شوند. اگر دوست دارید با مناسب ترین افراد برای چنین تزریقی آشنا شوید مطلب زیر را با دقت مطالعه کنید.

افرادی که دچار افتادگی پوست شده اند

همانگونه که میدانید افزایش سن همیشه تاثیرات منفی زیادی برروی پوست دارد که یکی از آنها افتادگی پوست می باشد. افراد هنگامی که در ناحیه پیشانی خود دچار افتادگی پوست میشوند ابرو های آنان تاحد زیادی شکل طبیعی خود را از دست می دهند. اینگونه از افراد بهتراست برای داشتن ظاهری شاداب اقدام به ازتژریق بوتاکس ابرو بکنند. چون این نوع از تزریق کمک میکند چنین مشکلی به خوبی برطرف شود.

افرادی که دارای ابروهای قرینه نیستند

بعضی از افراد به خاطربروز حادثه هایی برای آنان و یا به صورت مادرزادی دارای ابروهای قرینه ای نیستند و همین امر موجب میشود آنها زیبا دیده نشوند. اینگونه از افراد اگر اقدام به تزریق بوتاکس ابرو بکنند. می توانند تاحد زیادی ابرو های خود را قرینه کنندو به صورت خود زیبایی را هدیه کنند.

افرادی که چین و چروک زیادی در اطراف ابرو های آنان وجود دارد

چین چروک ها یکی از عوامل مهمی می باشند که باعث پیر نشان داده شدن افراد میشوند. همین امر موجب شده است همه افراد بعد از گذشت سنی خاص و بروز چنین علائمی به فکر جوانسازی صورت خود باشند . برای چنین افرادی تزریق بوتاکس می تواند بسیار کمک کننده باشد. چون تمام چین و چروک ها را از بین میبرد.

ماندگاری تزریق بوتاکس در بالا بردن ابرو

ماندگاری تزریق بوتاکس در بالا بردن ابرو

خیلی از افراد هنگامی که اقدام به تزریق بوتاکس ابرو میکنند. دوست دارند بتوانند ماندگاری این دارو را تا مدت زمان زیادی افزایش دهند. به همین خاطر همیشه این متن راسرچ میکنند که ماندگاری تزریق بوتاکس در بالا بردن ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟ اگر شما نیز دوست دارید با این عوامل آشنایی پیدا کنید. این محتوا میتواند تاحد زیادی به شما کمک کند. چون ما چند تا از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر این موضوع را برایتان در اینجا بیان کرده ایم.

  • بدن افراد: معمولا افرادی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند ماندگاری بوتاکس در بدن آنها کم می باشد. به همین خاطر چنین افرادی اگر میخواند ماندگاری این ماده در بدن آنها افزایش پیدا کند. باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنند تا با برنامه ریزی دقیق این مدت زمان را افزایش دهد.
  • رعایت قوانین اولین بار تزریق: اگر تاکنون اقدام به تزریق بوتاکس ابرو نکرده اید مطمئنا نمی توانید نتیجه دلخواه را به دست آورید. چون ماندگاری بوتاکس هنگامی که برای اولین بار به بدن تزریق میشود کم است. به همین خاطر بعد از تزریق اول باید دریک سری از زمان های مختلف اقدام به تزریق بکنید تا بدن شما به ساخت کلاژن عادت کند. تنها از این طریق میتوانید بوتاکس را برای مدت زمان زیادی در بدن خود نگه دارید.
  • کیفیت بوتاکس تزیقی: پزشکان برای بوتاکس ابرو از انواع برندهای بوتاکس استفاده می کنند. بهتر است بدانید هر نوع بوتاکس ماندگاری و کیفیت خاصی دارد . به همین خاطر نوع بوتاکسی که به ابروی شما تزریق می شود می تواند تاحد زیادی بر ماندگاری آن تاثیر گذار باشد.

قبل از تزریق بوتاکس ابرو باید به کدام نکات توجه کنیم

همه افراد هنگامی که اقدام به تزریق بوتاکس ابرو میکنند هدف آنها این است که بتواند ابرو های خود را به زیبا ترین شکل ممکن در آروند . اما متاسفانه بعضی از آنها نمی توانند به چنین نتیجه ای دست یابند. چون به خوبی مراقبت های قبل از انجام این تزریق را رعایت نمی کنند.

مصرف نکردن داروهای رقیق کننده خون

برخی از افراد به خاطر وجود ابتلا به بعضی از بیماری ها مجبور به مصرف دارو های رقیق کننده خون می باشند. این گونه از افراد اگرقبل از انجام این تزریق مصرف چنین داروهایی را قطع نکنند . هنگام تزریق با خونریزی مواجه می شوند چون خون آنها لخته نمی شود. بنابراین اگر قصد چنین کاری را دارید و اینگونه از داروها را مصرف می کنید بهتر است با مشورت با پزشک خود برای چند روز مصرف آنها را متوقف کنید.

قبل از مراجعه برای تزریق پوست خود را به خوبی تمیز کنید

بهتر است قبل از انجام تزریق بوتاکس ابرو حتما حمام کنید. چون در این بر روی پوست صورت شما هیچ گونه آلودگی باقی نمی ماند و همچنین چون تا چند روز بعد از تزریق نیز نمیتوانید حمام کنید دیگر احساس بدی نخواهید داشت. البته بعد از حمام کردن تا زمان مراجعه برای تزریق بهتر است از هیچ گونه لوازم آرایشی نیز استفاده نکنید تا پوستی تمیز داشته باشید.

در صورتی که بیماری خاصی دارید و دارو مصرف می کنید حتما به پزشک اطلاع دهید

قبل از تزریق حتما اگر بیمار هستید و دارو مصرف می کنید باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. چون در غیر این صورت ممکن است برای شما مشکل به وجود آید.

مناسب ترین مکان برای تزریق بوتاکس ابرو کجاست؟

اگر میخواهید اقدام به تزریق بوتاکس ابرو بکنید به هیچ وجه به مراکز غیر معتبر و آرایشگاه ها مراجعه نکنید. چون در این صورت باید منتظر عواقب خطرناک آن باشید. به همین خاطر همیشه توصیه می شود اگر افراد قصد انجام چنین کار هایی را دارند باید به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنند و این کار را به یه پزشک ماهر بسپارند تا در آینده مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

مزیت بالا بردن ابرو با بوتاکس

مزیت بالا بردن ابرو با بوتاکس

بوتاکس ابرو برای افرادی که این کار را انجام میدهند. مزایای زیادی دارد که ما در اینجا چند مورد را برایتان بیان کرده ایم.

  • ● بوتاکس ابرو باعث میشود افراد نیاز به جراحی نداشته باشند و با عوارض آن نیز مواجه نشوند.
  • ● انجام این تززق تنها ۱۰دقیقه وقت میبرد و به همین ترتیب افراد حتی نیاز به بیهوشی نیز ندارند.
  • ● بوتاکس ابرو به گونه ای می باشد که افراد می توانند هر ۶ماه یک بار اقدام به تزریق آن بکنندو حتی برای چند سال با تکرار این تزیقات به صورت مداوم ابرو های خود را خوش فرم نگه دارند.
  • ● درصورتیکه بیمار از شکل ابروی خود بعد از تزریق ناراضی باشد بعد از چند وقت که اثر بوتاکس از بین برود میتواند آن را دوباره به واسطه تزریق مجدد بوتاکس به شکل دلخواه خود در بیاورد.

عوارض و خطرات بوتاکس ابرو

معمولا تزریق بوتاکس ابرو عوارض زیادی ندارد. اما کاملا بدون عوارض نیز نمی باشد. برای آشنایی شما با این عوارض ما آنها را به شما معرفی کرده ایم.

  • سردرد: افرادی که اقدام به تزریق بوتاکس ابرو می کنند معمولا تاچند روز بعداز تزریق سردرد دارند. این سردردیکی از عوارض بوتاکس می باشد و در صورتیکه بیش از حد باشد باید افراد به پزشک مراجعه کنند.
  • درد درناحیه تزریق: همانگونه که می دانید همه تزیقات درد دارند. در رابطه با تزریق بوتاکس ابرو نیز بهتر است بدانید افرادی که این کار را انجام میدهند نیز در این ناحیه درد را احساس میکنند.
  • بی حسی: چون سم بوتاکس باعث فلج شدن عضلات صورت می شود هنگامی که به ابرو ها تزریق می شود تا مدت زمان زیادی باعث بی حسی این ناحیه می شود .

هزینه بوتاکس پیشانی و ابرو





:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس،هزینه بوتاکس ابرو،قیمت بوتاکس ابرو،بوتاکس ابرو میرداماد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: